Documentaire Spielberg nu te zien bij Ziggo

23-11-2017

Leer ’s werelds meest legendarische regisseur kennen in 140 minuten

Tijdens het International Documentary Filmfestival Amsterdam, wordt donderdag 23 november de documentaire Spielberg op het witte doek vertoond. De documentaire over Steven Spielberg is in opdracht gemaakt van HBO en in Nederland nu al te zien bij Ziggo Movies & Series (X)L.

‘Spielberg’ gaat over het leven van de invloedrijke Amerikaanse regisseur Steven Spielberg, bekend van fantasierijke mainstreamfilms. De documentaire is geregisseerd door Susan Lacy en is een intiem portret waarin openhartig verteld wordt over het levensverhaal en 50-jarige carrière van de succesvolle regisseur. De man achter Jaws, Jurassic Park, Schindler’s List, Saving Private Ryan en Indiana Jones bevindt zich voor eerst aan de andere kant van de camera. In de 140 minuten durende documentaire is 30 uur aan materiaal gebruikt van interviews met Spielberg, familie en collega’s. Uit de film blijkt dat hij zijn inspiratie voornamelijk heeft gehaald uit eigen leven. Zo is de scheiding van zijn ouders een grote inspiratiebron geweest.

IDFA

Naast donderdag 23 november, draait de film ook vrijdag 24 en zondag 26 november tijdens het IDFA. Voor iedereen die niet in de gelegenheid is om IDFA te bezoeken, de documentaire is al te zien bij Ziggo Movies & Series (X)L.

EINDE

Persmateriaal Spielberg
Promo Spielberg
Interview Spielberg

Noot voor de redactie, niet voor publicatie
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met: Lonneke de Boer, Glasnost, namens Ziggo

+31-6-20515858
ZiggoMoviesSeries@Glasnost.Amsterdam

Ziggo Movies & Series en Ziggo Movies & Series (X)L

Bij Ziggo Movies & Series kun je kiezen uit honderden series en films. Ziggo Movies & Series is standaard inbegrepen bij de Alles-in-1 pakketten Ziggo Connect & Play Complete en Max. Los kost het pakket €6,95 per maand.

Bij Ziggo Movies & Series L heb je niet alleen de honderden series & films van Movies & Series, maar ook nog eens exclusief alle topseries en films van HBO, waaronder Game of Thrones, Girls, Band of Brothers, The Sopranos, True Detective, Big Little Lies en vele andere. Dit pakket is speciaal voor klanten van Ziggo en Vodafone.

Ziggo Movies & Series XL is het meest complete pakket van Ziggo. Het meeste van het mooiste. Honderden series en films van Movies & Series, exclusief alle topseries en films van HBO en nog eens meer dan 50 extra zenders, waarvan 10 kinderzenders. Ziggo Movies & Series XL is inbegrepen bij het Alles-in-1 pakket Ziggo Connect & Play Max. Het kost los €11,95 per maand.

Je kunt kijken waar en wanneer je wil, in Nederland, met de Ziggo GO app op pc, laptop, tablet of smartphone.

Over Ziggo Ziggo is een van de toonaangevende communicatie- en entertainment-dienstverleners voor consumenten en bedrijven in Nederland. Ziggo levert 9,7 miljoen diensten aan zijn klanten met nagenoeg 4 miljoen televisie-, ruim 3 miljoen internet- en 2,5 miljoen vaste en mobiele telefonie dienstenabonnees. Daarnaast hebben klanten beschikking over meer dan 2 miljoen WifiSpots door heel Nederland (cijfers per 30 juni 2017). De klein- en grootzakelijke markt maakt gebruik van producten zoals datacommunicatie, (mobiele) telefonie, televisiediensten en elektronische betalingsmogelijkheden. Ziggo maakt deel uit van VodafoneZiggo, een 50/50 joint venture van Vodafone Group en Liberty Global

Contact algemeen

Telefooncentrale